.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهاجم ایرانی گزینه جایزه بازی جوانمردانه

رئیس انجمن بین المللی ورزشی نویسان جهان با اشاره به اقدام جوانمردانه مهاجم پیشین تیم مقاومت سپاسی شیراز گفت: امین متوسل زاده به دلیل بازی جوانمردانه در فهرست 10 ورزشکاری قرار دارد که می‌تواند جایزه بازی جوانمردانه سال 2010 را به خود اختصاص دهد.

"جیانی مرلو" که برای حضور در بازی افتتاحیه پانزدهمین دوره بازی های جام ملت های آسیا در دوحه به سر می برد در گفتگو با خبرنگار مهر از امین متوسل زاده به عنوان یکی از نامزدان شانس کسب عنوان بازی جوانمردانه در سال 2010 یاد کرد. گفتگوی کامل خبرنگار اعزامی مهر به دوحه با مرلو را می خوانید:

*خبرگزاری مهر: آقای مرلو چه معیاری باعث شد امین متوسل زاده در فهرست نامزدان بازی جوانمردانه قرار بگیرد؟

- جیانی مرلو: ببینید در فوتبال امروز، از آنجا که همه چیز رو به حرفه ای شدن رفته توجه به مسائل اخلاقی کمتر در دستور کار قرار دارد. بازیکن شما (امین متوسل زاده) در حالی که می دید دروازه بان تیم حریف دچار آسیب دیدگی شده، توپ را به بیرون زد که این امر باعث شد ما او را در فهرست نامزدهای بازی جوانمردانه قرار دهیم. کار زیبای این بازیکن بر روی سایت های مختلف قرار دارد و ما آن را از آنجا دیدیم. او و 9 نفر دیگر روز 27 ژانویه در مراسمی که در لوزان سوییس برگزار می شود به عنوان نامزد بردن بازی جوانمردانه با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت سه نفر برنده می شوند.

* شما برای تماشای بازی های آسیایی به دوحه آمده اید. آیا از فوتبال این قاره شناختی دارید؟

- نه من شناخت عمیقی از فوتبال در قاره آسیا ندارم و حضور در اینجا فرصتی خواهد شد تا شناخت بیشتری از فوتبال کشورهای آسیایی پیدا کنم.

* بخت قهرمانی کدام تیم در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا بیشتر است؟

- البته پیش بینی در این خصوص دشوار است اما من از کره جنوبی و ژاپن شناخت بیشتری دارم و فکر می کنم یکی از این دو تیم برنده این دوره از مسابقات شوند اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است این است که آینده فوتبال از آن آسیاست.

* تیم مورد علاقه جیانی مرلو در فوتبال جهان چه تیمی است؟

- بگذارید به قضیه اینگونه نگاه کنیم که چه تیم هایی خوب فوتبال بازی می کنند. باید بگویم انتخاب اول من آلمان است چرا که این تیم با جمعی بازیکن جوان، فوتبال سازماندهی شده خوبی بازی می کند و آینده این تیم را درخشان می بینم. اسپانیا هم نیاز به تعریف ندارد و البته هلند هم یکی دیگر از سه تیم برتر حال حاضر جهان است.

* چرا از ایتالیا، کشور خودتان ، نامی به میان نیاوردید؟

- ایتالیا در حال حاضر مشکلات زیادی دارد. بازیکنان حال حاضر مسن هستند و باید نسل جدیدی از بازیکنان جایگزین آنها شوند.

* شما در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال 2010 جهان که 10 ژانویه در زوریخ برگزار می شود، حضور خواهید داشت. فکر می کنید کدام بازیکن صاحب این عنوان شود؟

- ازمیان ژاوی، اینیستا و مسی، انتخاب من اینیستا است. او گل قهرمانی اسپانیا را وارد دورازه تیم هلند کرد و من او را شایسته کسب این عنوان می دانم.

* به عنوان رئیس انجمن بین المللی روزنامه نگاران ورزشی، آینده روزنامه نگاری ورزشی در آسیا را چطور می بینید؟

- آینده روزنامه نگاری ورزشی در آسیا بسیار رو به پیشرفت است و من روزهای خوبی را برای ورزشی نویسان آسیا متصورم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.